Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum...hai semua di sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk semua rakan-rakan ....yang nak balik kampung tu berhati-hati memandu tau...saya memohon maaf kalu ada tersalah cakap n perbuatan saya selama ni...maaf dipinta yer..muah..tahun ni saya beraya di umah mak di saujana utama 2 di selangor bestnye....tema tahun ni saya,asben n ikhmal warna biru....muda...nanti saya updatekan gambarnye yer...petang baru balik ke melaka kampung saya jg melaka tu cume beza nye antara asben kampung jer...kampung mak di bukit piatu n ayah di semanbok n asben di tampak seberong......dekat jer....tahun ni kami kehilangan dua insan yang disayangi..datuk sya dan nenek asben.....tulah cam tak best pl..biasanye kl pagi raya atuk suka cium saya dengan misainye yg tanjam2 tu...tu semua tinggl kenangan bagi kami berdua...ikhmal dah takde moyang yg mama sayangi.tapi tak pe ikhmal masih ada 2 moyang lagi...moyang dikl nenek mama tapi tak rapat sangat dan moyang dbalik bukit nenek tiri mama tapi rapat sbb dari kecil kenal dia....walaupun dia hanya nenek tiri.....klah mama tak nak membebel lagi...nanti mama updatekan gambar anak mama yer...muah..tak sabar nak tgk ikhmal pakai baju melayu ni..muah...selamat hari raya anak mama..mua...mama sayang sangat kat ikhmal...muah

No comments:

Post a Comment