Wednesday, February 3, 2010

Projek Aku Yang Terbaru

ni projek yang kedua aku selepas aku buat battercream ...aku buat foldan lak......ari sabtu lepas aku cuba buat kek foldan(tul tak ejaan aku tu..hee..) untuk adik sepupu aku dak un..jenuh nak buat foldan ni..nak kena satu-satu buat nasib baik adik n mak aku tolong ..selamat...aku buat ni takdelah secantik org buat hanya cantik dmata aku keluarga aku n adik sepupu aku tu oklah...semua saudara aku cakap cantiknye....hee...kembang aku..hee..padahal tak lawa pun../heeee..insyallah nanti nak buat yang terbaik untuk adik ipar aku lak...nak buat hantaran kahwin bln mac ni so tunggu yer kawan2 nanti aku updatekannye...kek tu aku nak buat besar kl cupcakes ni penat lah hee........gambar pun tak berapa cantik sebab nak cepat waktu ni...nak g seremban...

No comments:

Post a Comment