Monday, February 1, 2010

gambar lama

selamat hari wilayah.kepada semua orang wilayah.......best nye cuti........ni gambar yang tahun lepas masa g bukit merah...yang tak update kat sini...hee...aku tak de modal nak ceta ari ni lah...so aku letaklah gambar lama-lama ni....
gambar ramai2....ni separuh dari family aku ada lagi kl kumpul ramai oiiii....11 org adik beradik katakan....
ikhmal bersama abang2 sepupunye n acik n paksunye tengok tu asben aku he.....heee...sampai ikhmal pandang papanye..hee..mesti ikhmal heran papa dia pakai selimut tutup kepala hee.....semua org ada baju sejuk asben aku n aku jer tak de..heee..tu yg dia ambil selimut anak tutup kepala...kelakar tul waktu ni...haaaaaaaaaa
ikhmal yang manja......deman lagi dia buat manjanye..
bersama-sama makcik2 n pakcik2nye..konon2 ada salji lah siap pakai baju sejuk cam tu..heeeeee

No comments:

Post a Comment