Wednesday, February 3, 2010

scan adik ikhmal dlm perut

semalam aku g chekup ...aku pergi dalam kul 9 lebih tapi ya allah ramainye orang klinik ni memang dah ramai peminat setialah..memang ramai gila...lama juga aku tunggu....tunggu2 akhirnye giliran aku lak,,,masuk2 jer doc yang beri salam kat aku..hee...smlm ambil bp ya allah doc kata akunye lemahnye kl aku g kerajaan ni dah kena tahan wad dah ni..doc ler ckap...dia tanya aku nape leh jadi cam ni...aku jawablah saya tak lalu nak mkn kl mkn semua kuar balik...ubat mkn tak aku jawab kadang2 terus dia cam nak marah akulah sbb leh bahayakan baby tu...dia tunjukkanlah atikal baby kl lahir tak cukup zat baby tu leh tekanan perasan n leh masuk icu...ya allah takut tul aku....aku cuba mkn tapi tak leh jg....huuuuu...adik ikhmal ni dah nampak dah bentuk-bentuknye tulang belakang dah nampak jantungnye pun dah ada....alhamdulillah.....

4 comments:

  1. dah nmpak dah bb...ye ker kak ida doc ckp mcm tu..tp bkn kita sngaja pun xnak mkn kan...dah mkn tp kuar balik..camner...xpelah kak ida kene rajin mkn ubat, susu peknen n cube utk mkn yer..kalu nasi xleh mkn gantikan ngan mkanan lain..jgn risau ok..InsyaAllah bb xde ape2..

    ReplyDelete
  2. BESHNYER DH NK DPT 2ND BABY...ONIE BILELA..HUHUHU

    ReplyDelete
  3. tulah muza..akak ni mkn tak leh sangat lah...patutlah akak rasa nak pitam jer..upa2nye rendah bp akak....akak cuba dah mkn..insyallah bln depan ok kot.....utk noor azuani insyallah saya doakan semoga awak cepat dpt baby yer..jgn risau insyallah adalah tu nanti...jgn tension2 sangat tau...

    ReplyDelete
  4. ida-ms scan ni bope bulan dh? onie alhamdullillah..dh disahkan +ve prengant...tp msh baru...baru nk msk 6mggu kak...riso lg ni..

    ReplyDelete