Monday, August 2, 2010

Buat kek Foldant & Cup Cakes

aku buat kek foldant n cup cakes....tapi tak delah secantik orang-orang yang dah pandai yer..ni suka2 jer aku buat pun untuk adik2 ipar aku....dah lama dah aku buat ni tapi tak kesempatan nak letak kat sini...aku nak kongsi lah pegalaman aku buat kek foldant ni....baru aku tahu kek foldant ni tak leh letak dlm peti sejuk...kl kita letak nanti dia cepat berwap..pernah jg kena masa aku baut untuk adik sepupu aku dl...berwap sampai nak cair selamat diaorg kata cantik..n sedap...haaaahee..pada hal aku tgk dah tak cantik dah.....hee..
ni lak untuk adik aku nur asyikin sempena hari perkahwinan dia......kek foldant kek berperisa coklat kalu korg perasan aku teredit sampai dua nama aku tu ....sbbnye nak resize kan gambar ni jer..tapi aku gatal lak tangan nak letak nama tu tak perasan dah ada dua ..hee...save lak tu.....haaaaa

ni aku buat utntuk adik ipar aku nur hidayah sempena hari pertunangan dia....cupcakes kek coklat

2 comments:

  1. cantik kek fondant ni..nnti kalu anak kita kawin kak ida lah buatkan yer..he he he

    ReplyDelete
  2. ok...anak2 kita kahwin nanti akka buatkan utk menantu akak....heeee..

    ReplyDelete