Tuesday, August 10, 2010

Selamat Berpuasa

Disini saya ingin mengucapkan selamat berpuasa untuk semua umat2 islam di dunia ni...saya ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa dengan kekawan semua.....

puasa kali ni saya tengah sarat mengandung anak ke-2 tunggu masa jer nak bersalin ni....doakan saya yer kekawan...

semoga doa kekawan mempermudahkan saya bersalin.....bila sebut nak puasa ni ramai ibu2 memikir nak memasakkan....apalah menu ari ni...soklah..untuk ibu2 yang suka memasak selamat memasak untuk berbuka...dapat pahala tu...

oklah selamat berpuasa yer semua....muah..muah

4 comments:

  1. selamat berpuasa jg utk ieda sekeluarga

    ReplyDelete
  2. selamat berpuase...time kasih sudi jenguk blog saye.....ooo idah pun sedang sarat yeak.....semoga dipermudahkan segala urusan bersalin nanti yeak....jage diri dear...

    ReplyDelete
  3. terima kasih lieya....ida memag selalu jenguk lieya nye blog sbbnye suka tgk anak2 lieya yg comel tu..cuma tak tinggalkan jejak jer...terima ksih doakan ida yer....

    ReplyDelete