Monday, August 2, 2010

Make Over Adik Ipar N Jadi Camera Women

Gambar lama lagi..heeeee....oklah meh aku cerita sikit...adik ipar aku bertunang bln 5 ari tu kot rasanye..haaa..dah tak indat dah...apa yang menariknye tentang cerita ni aku yang makup kan dia n jadi jurugambar walaupun lari2 sbb ikhmal ada..hee.cian tul ikhmal waktu ni ialah aku bz...dia main2 dengan makcik dia n kawan2 yang sebaya dia...cian tul anak aku waktu ni.....ni hasilnye aku makeover adik ipar aku...hee..tak delah pandai sangat pun...aku makup nipis jer...ni lah hasil tangan ku...haaa..walaupun tak seberapa tapi aku suka sangat...terasa cam aku ni di hargai oleh adik aku ni....nak nangis rasanye..haaaaaa....ni ucapan untuk adik iparku ni "Akak Doakan Semoga Hidayah Bahagia Dengan Tunang Hidayah yer Banyakkan Bersabar Tau mAs BErtunang Ni.."..diaorg tunang sekejap jer bln 2 thn depan dah nak kahwin.......bertambahlah ahli rumah makmertua ku....dan bertambahlah anak buah aku nanti heee....

No comments:

Post a Comment