Thursday, August 5, 2010

Ikhmal Main Bola......

entri kali ni nak cerita kelincahan anakku ikhmal bermain bola....seronok sangat lihat anak dah leh berlari n berjalan....balik dari keja terus bawa ikhmal g taman.....nampaklah anak aku ni seronok nak berjalan....ikhmal oh ikhmal anak mama ni pandai ekk nak berjalan jer...tak kisah naik apa sekali pun janji leh keluar dari umah....aku memang jarang bawa ikhmal g taman..sbbnye aku sekarang ni mudah penat...tapi smlm demi anak tercinta aku gagah kan diri bawa dia g bermain di taman...mak akupun ikut dgn cikteh ikhmal...adik akulah yang melayan ikhmal....main bola n main gelonsor...aku duduk jer..heeeeeee....ialah aku dah sarat ler...tak larat sangat nak melayan kerenah ikmal ni....org baru dpt kaki semua tempat nak dituju.....untuk pengetahuan semua gambar2 ni bkn kamera dslr aku tapi aku guna kamera biasa jer...kamera dslr aku asben pinjam g sabah.......rindu lak kat abang..huuuuuu......jom saksikan aksi2 ikhaml yer...

kepenatan kita minum dulu

ikhmal nak berkawad...cam papa yer...berdiri tegak

No comments:

Post a Comment