Thursday, August 5, 2010

HaRi JaDi AnAkKu Setahun

14/04/2010-besday anakku yang ke-setahun...dah besar dah anak mama ni...meh sini mama cium sikit muah.....sayang sangat kat anak mama ni....alhamdulillah allah memberikan ikhmal kat mama n papa..ketahuilah anakku mama n papa amat menyangyangi mu sehingga hujung nyawa mama....muah...

ni kali ke-2 ikhmal sambut besdaynya....ni sambut kat umh mak aku..tak buat besar2 pun cuma hadir adik beradik jer.....papa lah ni nak sangat sambut besday anak sampai 2 kali..papa kata biar lah adil yang pertama kita sambut kat umah maknye (gambar misssing) kali ke-2 ni kat umh mak aku...heeeee...terima kasih abang..muah sayang gila kat abang...muah....

semoga anak mama akan menjadi anak yang soleh yer sayang.....muah...mama akan berikan kasih sayang mama n papa sepenuh jiwa kami untuk ikhmal dan adik2 yer....ikhmal nak jadi abg dah....insyallah hujung bln ni adik akan lahir sayang....jadi abg long yer...

gambar ni sebenarnye dah lama dah tersimpan kat file aku ni..heee...tak ada kesempatan nak update blog...so aku updatekan juga..ni memori yang terindah buat aku dan asben .....

anak mama yang serius..heeee

anak-anak abang aku yg no.1.yang menceriakan keadaaan....

tengok tu akcik lak yang lebih2 dr ikhmal..heeee 

nyam2 sedap....sampai jilat jari......

No comments:

Post a Comment